DAYLIGHT BREAKS AND I'M IN YOUR ARMS AGAIN

Var hälsade undersåtar. Har rockat ännu ett lov. I måndags började Drakflygarna spela in vår EP. Några himla prima dygn med Polly rocks och stora hörlurar. När jag inte gjort det har jag och herr Svensson vandrat runt i gryningen på k-towns gator med en ukelele och ett onödigt paraply. Fick även reda på den hårda sanningen att McGröt no longer säljs på donken. I cry. I torsdags begav jag mig mot Hagfors och va på crazy ass järnrörs-fest klädd som Karlsson på taket. Ooooch I lördags rockade kollektivet den sista halloweenfesten för detta gudsförgätna år. Klädd i fars begravningsslips hoppsade jag runt mellan manetkostymer, ljusslingor och skäggig individ utklädd till rostad lök. Idag var det måndag och jag och mina finaste friends tog oss i kragen och köpte glögg och lyssnade på Amy Diamonds julplatta hemma hos Hanna. Och jag fick äntligen äta pepparkaksdeg. Wiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback