ERA LIV VÄXER I RADER MITT LIV VÄXER I BARER

Varhälsade undersåtar. Skolan har börjat men jag lever kvar i något slags sommarlovs-vakuum och behandlar dessa dagar ungefär likadant. En och en halv skolvecka har gått och jag har hunnit med bl.a dricka öl på husbåt, åkt till Stockholm med SSU i en väldigt liten gangnamn style-spelande minibuss, haft friluftsdag med klassen inklusive kanoter, tjärnfestat, spelkvällat och dansat vals, bugg och lågstadietryckare till k-towns stolthet och mina fagra vänner Charlie the Forest när de spelade på Ankan. Det var fint. Igår köpte jag ett flak Trocadero och begav mig mot Axel, Gustav och Emil för att ha sleepover. Vi såg på stand-up, spelade xbox och åt god mat. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback