HER HANDS YOU STILL FEEL AROUND YOUR WAIST ON RAINY DAYS

Varhälsade undersåtar. Har inte bloggat på ett tag eftersom jag har jobbat på att återhämta mig från stroken jag fick när Andrea för en gång skull bloggade. Ha-ha nerå, im sorreh, välkommen tillbaka saknade bloggkompanion! Sommarlovet har ju gått mot sitt slut och jag försöker krama ur det sista av det som finns kvar även om sista veckorna alltid blir aningen långsamma. Målar största delen av tiden, sjukaste är att folk faktiskt vill betala sådana där riksdaler för dom. Det är trevligt. Och sjukt. Annars hänger jag mest med dom där Haglunds. Mitt, Axels och Gustavs band har även fått fart och spelat in vår första låt tillsammans. Det var också trevligt. Härom dagen hade jag och Ellen målarkväll. Vi målade och åt falafel. Även det skulle jag klassa som trevligt. Om 12 timmar börjar skolan och den sista sommarlovskvällen spenderade jag på Sandgrund med myziga vener. Där rann det över i trevligt-hinken och då måste jag bege mig. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback