Why do you smile when you think about Earl's court?

Nämen oj här sitter jag och allt är blått. Tro det eller ej så är inte tallrikar med små lekande barn i fluffiga klänningar eller filosofiska kvinnor på riktigt min smak så nej, jag är inte hemma utan i idylliska •*¨*•FILIPSTAD•*¨*• a.k.a hos min mormor. Hur är din mormor tänker ni, jo hon är en norrländsk drottning med kärlek till cigaretter, svordomar och radio dvs hon är amazing. Har ju träffat bb-hanna idag också, fick henne att gråta bra intryck mmh, tycker det är så jävla pinsamt att jag blev starstruck när jag pratade mä na guu. Försöker verkligen att inte bli det och att tänka på att all da people is da same men när jag tänker på att jag sett henne hoppa runt och städa helt naken går det liksom inte att behandla henne som vem som helst. Aja, hon var iallafall skittrevlig och hennes barn var det dampigaste på denna sida ekvatorn. Antal människor som hade på sig "Fuck you I drive a volvo"-tshirts överskred antal invånare i Svearike. Ett pris till ära av min morfar delades ut för sjunde året i rad och någon arie sjöng nationalsången, it was niz. TOODELOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback