Unmade beds/London nights

UTAN ANDREA FÖRSMÄKTAR JAG PÅ DENNA Ö. miss u baby! Idag köpte vi en ny dusch. Den är phett stor jag kände mig som tanten i dove-reklamerna när hon ba glider in i duschkabinen och så börjar vattnet dripp droppa som ett fagert vattenfall och hon ba FÅNGAR DAGEN. Nu var det ju inte riktigt så då. JA TILL O BÖRJA MED VAR VATTNET CIRKA -3949534 GRADER. Men när jag stod där som en naken jävla isbit och schampoade in mitt hår till ett fluffigt moln tar vattnet slut och hela duschstycket börjar låta "AAAAAAAAAAHHHHHHIIIIIII". S'atteee, man är väl traumatiserad. Aja vi åkte tillbaka till helvetetsaffären och fick en ny. Är den enda som kommer få känna på denna duschs vrede, man är väl unik. Så himla sämst diem.

Kommentarer
Postat av: blogg läsare!

Tjenare! Gillar eran blogg! Awsome bilder osv! Skulle älska ifall ni uppdaterade mer så man har någonting att se fram emot på dagarna!! :)) krambanan

2012-05-20 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback