DUM I HUVET-SAKER

Varhälsade undersåtar. Detta innercity-charlestown-liv börjar kännas som vardag nu. Man kan till och med röra sig i köket utan att kliva över 23849 flyttlådor fulla med porslin vi aldrig använder/dukar vi aldrig använder/föda. Häromdan hade jag och niclas vårt standard te och lantchips-häng, vi spelade pingis, det var party. Igår vare gaykväll hos rebecca med liveframträndande from the one and only Mr.Cell och vi körde kurragömma och dunken tills jag och aileen gömde oss så bra i en häck att alla gick in och vi blev lonely riders, meeeen det var prima ändå. Idag jag har förtärt pizza på mitt golv med Ida, Simon och Erik samt sett på filmen, myten, legenden Death Academy. De godkände mitt nya näste och jag taggar framtida hangoutz/sleepoverz/partiez i denna byggnad. Dom är fina dom där. Adjo.

Kommentarer
Postat av: Klåd

Rubriken <333333333

2014-02-08 @ 10:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback