DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅTT GOTT KAN DRA ÅT HELVETE

Igår kom jag tillbaka efter den phetaste veckan någonsin på Emmabodafestivalen. Cpvarma dagar och iskalla nätter blandat med den finaste blandningen friends. Allt jag har att säga är åk dit, det är den bästa festivalen jag varit på no doubt. Lilla lovis sjöng om att köpa ut åt sitt inre barn och vi stod längst fram med neonfärg målat över hela kroppen. Vi klättrade högst upp i Chillen och rökte vattenpipa och Ellens näringstriangel förvandlades till en pizza. Vaknade till Eye of the tiger och somnade till Infected Mushroom. Livnärde mig på pizzakanter och knäckebröd. Jag och Axel drack upp en liter mjölk på en halvtimme och åt Calippo i Emmabodas centrum. Elin köpte hängslebyxor och jag utökade min hattsamling. R.I.P Camp Kramp/Jättetjockis, jag kommer sakna dig.

Kommentarer
Postat av: amanda

ååhhhh lilla lovis

Svar: bästa någonsin!!
andreaochklara.blogg.se

2013-07-30 @ 11:31:36
URL: http://afuckinunicorn.webblogg.se
Postat av: evelina

idiotiskt bra festivaly!!!!

2013-07-31 @ 22:03:40
URL: http://degeneratedgeneration.blogg.se
Postat av: amanda

3 frågor:

1. Vad använder du för kamera till dina (dödasnygga) bilder?
2. Gör du porträtt på beställning? (Underbart vackra)
3. Är det du som skriver rubrikerna som "ditt hår luktar som vår nästan som igår" eller vad det nu stod?

Svar: 1. Men shit tack så jättemycket! alltså grejen är att alla bilder jag tar är tagna med min iphone 4s.
2. Som sagt äger jag ingen kamera så det vore nog lite svårt, men kanske i framtiden!
3. Haha svar ja, det är jag. Ha det fint! /Klara
andreaochklara.blogg.se

2013-08-01 @ 16:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback