OCH JAG GICK MED NÅN FÖR HON PÅMINDE OM DIG

var hälsade undersåtar. lovet rullar på, putte i parken var prima och påminde mig om hur jobbigt men fantastisk det är med festival. i måndags började jag på mitt sommarjobb. mitt första jobb evur om man räknar bort slavarbetet jag gjorde åt aftonbladet som minderårig. jag hade målat upp en bild i min skalle av den pitoreska idyll som var det fagra fikastället vid namn Sommarcafé där jag ska spendera de 2 kommande veckorna, jag hade förställt mig några mysiga bord och ett mysigt kök där jag och Eira skulle stå och laga våfflor dagar i ända. but no, dis is nawt da case. istället är det en iskall hytt av trä där vi säljer dammsugare och chupa chups-klubbor. men det är niz ändå, det enda jag och Eira sysslar med när vi inte stressar med att koka kaffe till de TVÅ!!1!!11!! kunder vi får per dag, så bygger vi korthus av båtbusstabeller eller matar änder. idag har jag fikat med nickygos efter 5 avsnitt skins i trähyttsjäveln. vi köpte jordgubbar och pratade om våra miserabla liv. imorrn ska jag dricka bärs hos elin och på lördag ska jag briljera i minigolf och nästnästa måndag är det emmaboda wiiiiii! ADJOooOOOoooOo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback