SORGLIG JUL

jobbajobbabjobaoabaob är allt jag gör. Hann inte ens fira jul igår för att jag jobbade (dock älskar jag mitt jobb och min släkt i sverige hade tydligen blivit magsjuka så det är inga problem). Här får ni ett urval av bilder från månaden nummer 12:
Mathilda, min bästa roomie + Tilda var på julmarknaden i Southbank och drack Winter cider från Rekordelig i ett svenskt rött hus med vita knutar.
Har pyntat minigran med mina flatmates
Sabina besökte London så vi hade reuniondrinkar på Adventure Bar.
Myst på Ikea med mina bästa jobbarkompisar, dansken Nina och Norrlänningen Johanna <3<3
Pyntat jobbets julgran (ge mig beröm tack)

Varit på avskedsfest för Nadine, Märta och Matilda som flyttat till Sverige trots min hemska feberfrossa. Här är jag och Josefin!
stressat runt i Covent Garden mitt under julhetsen för att få tag på shit-det-är-jul-om-tre-dagar-sista minuten-presenter. Neils Yard hade myzigaste julpyntet.
Och här är jag just nu, med kaffet i högsta hugg. Eftersom det är jul idag i England så ska jag och Mathilda ha julbord med våra Londonkompisar!! Kul!! och ps om 6 dagar åker jag till ktown och firar nyår är så djävulskt taggad.
 
SÅ FRÅN OSS ALLA I LONDON, TILL ER ALLA, EN RIKTIGT MERRY CHRISTMAS xoxoxo

Kommentarer
Postat av: tildy

bilden på neils yard :( så fin

2014-12-27 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback