I ALWAYS KNEW I WOULD LOVE YOU FROM AFAR

Varhälsade undersåtar. Här har det varit tyst som en borgare i en politisk debatt. Menmen nytt år, nya möjligheter att strunta i att blogga tills Hennie eller Claudia påpekar det. 2014 har än så länge bestått av mycket skola, mycket flytt till innerstaden, mycket partyparty, mycket struna i förpliktelser, mycket låtskrivande och mycket för lite sömn. Jag och min family har utvandrat till da innercity aka k-town aka värmlands sture-p och det känns väldigt prima. Saknar tehäng med Bella och underhållningen på nattbussarna men annars så. Idag kom min favoritperson hit med lantchips och godis. Vi drack te i min nya soffa, åt lasagne och såg på antikrundan med mina parents, det var lika fantastiskt som pöjkvaskern själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback