EN MÅNAD!?!?!?

 
 
Hej kompisar! Nu har det gått 37 dagar sedan jag flyttade till London. Vad som hänt hittills är att jag och Mathilda fixat viktiga grejer som bank, NI-nummer, gjort en hel del job hunting och varit på intervjuer och provjobb. Men har även hunnit vara på (ganska många) konsterter, drickit öl på Primrose Hill, haft besök av min flickvän och Evelina och turistat lite. Har också hunnit få jobb, sagt upp mig, men också fått nytt jobb! Om ni undrar så kommer jag börja jobba på Hej Coffee kl 7.00 på måndag. Det är ett svenskt fik i Bermondsey Square som säljer "viking balls" (köttbullar), kanelbullar och Löfbergs kaffe så tror det kommer kännas som att jag är hemma i K-town.
 
Och ja, jag ska försöka att ta tag i detta med bloggandet nu då ni börjar bli lite desperata efter updates från mig (lol). kramz
ps. Följ min och Mathildas instagram om london @londonqueens ds.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin
t

2014-10-11 @ 23:06:07
Postat av: sandra

äntligen en instagram så man kan se lite bilder från dig/er på nåt sätt! så jävla coolt :*

2014-10-12 @ 22:10:19
URL: http://sandrasauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback